Гарантія, обмін та повернення товару
Гарантія
Усі товари в інтернет-магазині dimposudu.ua мають відповідні сертифікати та висновки для продажу на території України.
Гарантія на відповідний товар надається в залежності від його характеристик, умов експлуатації тощо. Гарантійний строк зазначається в паспорті на продукцію або будь-якому іншому документі, що додається до продукції (гарантійний талон). Відповідно до правил виробника, на деякі види товарів, строк гарантії встановлюється відповідно до законодавства України.
Підставою для проведення ремонту на гарантійній основі є правильно заповнений, без виправлень, гарантійний талон виробника, а також документи, що підтверджують факт покупки
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством України, має право вимагати:
- пропорційного зменшення ціни
- безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк
- відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
Обмін або повернення товару по гарантії можливий лише у випадку, якщо протягом гарантійного строку, недолік товару виявився істотним, що підтверджується висновком експертизи або висновком сервісного центру.
Вимоги споживача, не підлягають задоволенню, якщо продавець, виробник або підприємство доведуть, що недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товаром або його зберігання.
Детальніші умови гарантій та гарантійного обслуговування (ремонту) вказуються в паспорті на продукцію або іншому документі, який додається до товару.
Обмін та повернення товару належної якості
Обмін та повернення товару належної якості, придбаного в інтернет-магазині dimposudu.ua, відбувається відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів». Обміняти або повернути товар можливо протягом 14 днів, якщо товар не задовольнив покупця за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням, та за умови, що:
- товар не використовувався;
- збережено його товарний вид;
- збережені споживчі властивості, пломби, ярлики;
- є розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.
Якщо на момент обміну або повернення потрібного товару немає у продажу, споживач має право повернути товар і одержати сплачені грошові кошти.
Процедура повернення та обміну товару
Разом з товаром, споживач направляє на адресу продавця наступні документи:
- Заповнена форма заяви на повернення
- Гарантійний талон (за наявності)
- Документ, що підтверджує оплату товару (товарний чек, електронна квитанція тощо).
За умови виконання вищезазначених вимог та наявності підстав товар підлягає обміну та/або грошові кошти за товар повертаються протягом ________________ календарних днів.
Повернення товару здійснюється за рахунок Покупця за адресою: _______________________________________.
При отриманні товару Покупець зобов'язується перевірити товар на наявність пошкоджень, а також наявність комплекту необхідних документів (товарний чек, гарантійний талон, акт прийому-передачі) і в разі відсутності на місці пред'явити претензії службі доставки.
У разі виникнення запитань, та для більш детальної консультації звертайтесь за контактними номерами телефонів зазначеними на цьому сайті.