Ambiente Frankfurt 2024 фото 1

Ambiente Frankfurt 2024

24 апреля 2024 0

Ambiente Frankfurt – це міжнародна виставка товарів для повсякденного використання. Починаючи з 1949 року, щороку у Франкфурті-на-Майні збираються світові експерти у галузі товарів для дому. Це місце, де бізнес зустрічається із творчістю, де відвідувачі можуть робити замовлення у міжнародних учасників.

"Celebrating Business Together" - це гасло масштабної світової виставки споживчих товарів цього року, що включає Ambiente, Christmasworld та Creativeworld. Цей фестиваль встановив рекорд. 4928 учасників презентували свої новинки на загальній площі понад 360 тисяч квадратних метрів. Незважаючи на кілька днів залізничного страйку в Німеччині, близько 140 000 відвідувачів з різних сфер торгівлі і каналів продажів отримали натхнення від різноманітних тенденцій і інновацій на найбільшій події в історії Messe Frankfurt. Як найбільша мережева платформа та місце для укладання угод, цей всебічний торговий майданчик, що об'єднує понад 170 країн та регіонів, надав орієнтацію, натхнення та рішення для поточних проблем на ринку.

У Франкфурті було представлено весь спектр спеціалізованої роздрібної торгівлі. Крім того, три ярмарки залучили відомих великих покупців, у тому числі Begros, Butlers, Dehner Gartencenter, Dirk Rossmann, Dm Drogeriemarkt, Edeka, Fleurop, Globus, Hornbach, Metro та Obi з Німеччини. Серед найбільших міжнародних покупців були Amazon, Anthropology, Carrefour International, Crate & Barrel, El Corte Ingles, Galleries Lafayette, Walmart. та Зара Хоум. У залах також були великі дистриб'ютори товарів для готелів та громадського харчування з усього світу.

Факт, що представники галузі цінують Ambiente, Christmasworld і Creativeworld як успішні платформи, також підтверджується опитуванням відвідувачів Messe Frankfurt. Задоволеність асортиментом експонатів цьогорічного ярмарку також перевершила торішню: 94 відсотки відвідувачів залишилися задоволені якістю та асортиментом експонентів порівняно з 93 відсотками минулого року.

Ресторан (Dining) – це основний розділ виставки, покликаний полегшити процес приготування їжі та догляду за будинком, а також створити більш вишукану атмосферу. Тут представлені різні товари, починаючи від посуду зі скла, порцеляни та інноваційного кухонного приладдя, і закінчуючи невеликими електроприладами:

  • Тенденції кухні – включають сучасні кухонні аксесуари, текстиль для їдальні та кухні, паперові серветки, посуд для барів і напоїв, подарунки для гурманів, а також товари для стилю життя та харчування;
  • Товари для кухні – тут представлені товари для приготування, смаження та випічки, столові прилади та ножі, кухонне обладнання, дрібна побутова техніка, а також обладнання та аксесуари для барбекю;
  • Посуд та зберігання – включає різні прилади, побутову техніку та пакувальні матеріали, а також вимірювальне та вагове обладнання, засоби для чищення та вироби з пластику;
  • Сучасні столи - тут можна знайти дизайнерські ідеї для сервірування столу;
  • "Престиж" – представляє високоякісні вироби та елітні товари від відомих брендів;
  • Повсякденні предмети – це посуд зі скла, порцеляни та кераміки;
  • Товари масового споживання та скляний посуд, порцеляна та кераміка для великих покупців;
  • Глобальний пошук – включає виробників, зосереджених на високих обсягах продажів і створення спільних національних проектів для кухні, столу та домашнього господарства.

 

Ambiente, Christmasworld і Creativeworld, як і раніше, проходитимуть одночасно у Франкфуртському виставковому центрі. Однак їх буде перенесено на початок лютого, щоб забезпечити узгодження дат основних глобальних торгових ярмарків.

Коментарии (0)
Оставить отзыв
Отзывов нет

Подписывайтесь на новости

Присылаем только полезное: новости, акции, подарки.